24 Mart 2009 Salı


Tuhaf, çok tuhaf
En yakınken en uzak
Senin bir sevgilin var
Muhtemel benim de olacak

Gizli bölmelere saklamış gibiyiz
Bütün yaşananlar biter mi, Bitince Aşk

Olurda yolun düşerde
Bir kahveye uğra derim
Ya da beşçayına na
Bir yudum sohbete beklerim

Çok ayıp mı olur?
Yakışık almaz mı davetim

Bu kadar zor mu herşey
Canımın içi seni çok özledim

Ben de uzun bir yola gittin farzederim
Kandırım kendimi ne yapayım
Bütün hatıralarımı da saygılar arz ederim
Ama unuturmuyum ASLA neden unutayım !!!

3 yorum:

RuYaYLa dedi ki...

Evet, sevgilisi var :E

KaRa Kız dedi ki...

biliyorum canımm ama o acıtmıyoki artık..beni bu hayattan kurtar dediğinde benim bunu görmeyip ellerimden kaçıp gitmesi canımı yakıyo sadece...

RuYaYLa dedi ki...

Bitanem bak öyle bir şey yok ! Hem kurtar diyor, hem sevgilisi var, hem sözleniyor ! Hem de sevgilisi varken sana çook yakın davranıyor ! Daha neler yaa !!!! Kafasına uçak düşesice :E Yapma bebiim yaaa düşünme bile lütfenn...